Waar kan ik het beste zoeken naar een verpakking (telfort devolo)?

Ik heb bij een alles in één abonnement van Telfort twee maanden geleden een devolo set gekocht om interactieve tv via het stroomnet naar mijn tv te sturen.

Deze set stoorde echter zo erg (na 1-2 weken), dat ik een ander setje (niet van devolo) heb gekocht. Na contact kan ik de set gekocht bij telfort retour zenden en geld terug krijgen. Maar hiervoor heb ik dan denk ik wel de verpakking nodig en deze heb ik na 1 week weggegooid, omdat die toen nog wel correct functioneerde.

Is er een site waar je verpakkingen kan aanvragen of iemand die toevallig deze verpakking nog heeft liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Enige wat je zou kunnen proberen is contact opnemen met devolo.
Misschien dat ze (Tegen een kleine vergoeding) een verpakking voor je toezenden.