Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurt er als je youtube account word afgewezen bij geld verdienen?

Ik heb een youtube kanaal en ik.kan inkomsten genereren inschakelen ik weet alleen niet zeker of ik aan alle video eisen voldoet als dit niet zo is kan ik dit dan veranderen en later opnieuw probere of heb je maar 1 kans??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
768

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kun je gewoon inschakelen. Er worden dan advertenties getoont bij je filmpjes, en als iemand daar op klikt ktrijg je geld. (Een cent per klik ofzo) . Klikt niemand, geen geld. En je mag dat zo vaak proberen als je wilt.

Toegevoegd na 10 minuten:
Je wordt overigens nooit ' afgewezen' . Als je filmpje ontoelaatbare inhoud bevat, wordt gewoon het filmpje verwijderd.

En je zult een adsense-account moeten hebben vermoed ik.

Maar er is wel een valkuil : je moet best wel populair materiaal hebben / zeker weten dast mensen blijven kijken als ze (eerst) worden lastig gevallen met reclame ! Het KAN dus kijkers kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt ik zal alles met ad sense enzo maar is door gaan lezen en in ieder geval even wat rond kijken of ik partner kan worden van freedom of z'n soort organisatie In ieder geval heel erg bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding