iPad voor de 2e keer niet goed gerepareerd, wat kan ik doen?
Mijn zoon heeft de iPad laten vallen en daarmee is het glasscherm kapot gegaan. Gelukkig een verzekeringskwestie. Ik ben naar een bekende zaak gegaan, wegens mijn eerdere goede ervaringen.
Snelle service, betaalbaar, gelijk afgehandeld met de verzekeraar, mooi geregeld. De volgende dag thuis werkte mijn touchscreen niet goed, hij reageerde slecht. Toen ik uitzocht waarom, bleek het hele scherm los te zitten! Buiten dat zat er een klein scheurtje en deukje in. Verzekering of niet, dit moet onbeschadigd zijn.
Ik heb ze een mailtje gestuurd, de manier waarop ik altijd contact met ze heb gehad en kreeg gelijk 1 terug met excuses en dat ik terug mocht komen. Ze vertelden me dat het moeilijk was te maken, want door de val heeft de rand wat deukjes opgelopen, waardoor het scherm er niet in zal passen. Leek mij dikke onzin! Maar, ze zouden het opnieuw plakken. Ik eiste een nieuw scherm en die kreeg ik wel gelukkig.
Een vriend heeft hem opgehaald voor me en het leek hem eindelijk goed. Ik zag de volgende dag gelijk wat, het scherm lag er op ipv erin. Het voelt scherp lang de rand en wederom laat het scherm helemaal los. Alsof het niet een origineel iPad onderdeel is? Ik heb gelijk weer gemaild, maar nu reageren ze niet meer. Ze vinden me vast vervelend.
Stel ik terug ga naar de winkel, mag ik mijn geld dan terug eisen? Ik verwacht niet dat dit nog goed komt bij een 3e reparatie, want ik vertrouw ze voor geen meter!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.