kan iemand dit tel. nr. voor mij ontcijferen?

ik weet niet hoe ik dit nr, moet belle: +31 +20 623 50 60.
Wat moet ik dus eigenlijk intoetsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

het + teken staat voor het cijfer 0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Nederland draai je gewoon 020-6235060

Toegevoegd na 30 seconden:
Vanuit het buitenland zou je 0031 20 6235060 moeten draaien.

Toegevoegd na 5 minuten:
+31 staat overigens niet altijd gelijk aan 0031. Vanuit bijvoorbeeld de landen die behoren tot de North American Numbering Plan area is de internationale toegangscode 011. +31 staat dan voor 01131
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Juiastone99:
Waar zie jij dat hij zegt dat hij vanuit Nederland belt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke idioot geeft hier nu een min voor? +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het helemaal met C4th eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Juliastone99: maar ik stel hem toch. Slim of niet slim. Dus als je antwoord zou willen geven.. erg graag.
Dit is een ned nummer, als je niet vanuit het buitenland belt kun je gewoon 0206235060 draaien en vanuit het buitenland bel je 0031206235060
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
031 = Nederland, 020 = Amsterdam, 6235060 is het abonneenummer. Voor bellen vanuit buitenland en rest van Nederland zie het antwoord van Bamibal, als je in Amsterdam bent kun je gewoon alleen het abonneenummer bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dat laatste nog steeds? Ik ben zo gewend aan mobiel en voip dat het zomaar acht jaar geleden zou kunnen zijn dat ik voor het laatst zonder netnummer heb gebeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, is nog steeds hetzelfde als je met vast belt.