Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Agenda iPhone4s is plots leeg, hoe krijg ik alles trrug?

Hallo,

Ik wou vandaag mijn agenda openen op mijn iphone, maar die bleek ineens helemaal leeg te zijn!
Ik zocht eens tussen mijn agenda (met die kleuren) en bleek dat er 2 weg waren.. Dat zijn dan ook meteen de enige die ik gebruik.
Ik had deze aangemaakt toen ik mijn iphone4s net had en nu vind ik dit nergens meer terug..
Kan iemand me helpen? Ik zou graag mijn agenda's terug willen.. Of iemand die weet hoe ik alles terug krijg met alle info in mijn agenda??


Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de instellingen van je iPhone al gekeken? Bij contacten/mail/agenda of de agenda nog wel aangevinkt is, of bij iCloud of de agenda aangevinkt is. En ben je nog wel met je Apple-ID aangemeld op je iPhone?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je i cloud gebruikt:via instellingen icloud op de telefoon uitzetten (alleen agenda)
Telefoon even uitzetten. I cloud weer aan en als het goed is dan doet de agenda het weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Cctje! Alles is terug in orde nu :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding