Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat bij mijn windows 8 het rechts schuifraam ( om zo naar instellingen te gaan en pc uit te zetten ) regelmatig niet uitgeschoven komt ?

Het gaat over een gewone computer met de normale windows 8 op.
Regelmatig, als ik hem wil afsluiten, dan ga ik wel met mijn muis naar de plaats waar je over moet gaan met je cursor... maar dat schuifraam komt niet. En dus kan ik niet bij instellingen om pc af te sluiten.

Dus dan doe ik het maar met een koude start. Maar op school leerden we vroeger dat dit niet goed is voor de computer. Dus daarom de vraag.
Hoe komt het? En Kan ik iets doen om het te verbeteren?

9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe je het wel rechts boven of rechts onder in de hoek?
nounka
9 jaar geleden
Ja.
Rechts onder net boven het klokje. De plaats waar ik altijd dat doe. En soms lukt het wel andere keren kan je heel dat gebied overgaan zonder resultaat.
Daarom de vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is gewoon een klein foutje in het systeem, ik heb dat met mijn pc ook wel eens. Als je dan even de muis naar de andere kant van het scherm beweegt, en daarna weer terug gaat naar de hoek rechts boven, komt de balk weer tevoorschijn. Je kan inderdaad ook CTRL+C gebruiken maar als je iets geselecteerd hebt, dan kan het zijn dat dat gekopieerd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Schuif je wel echt helemaal naar rechtsboven in de hoek? Dan moet het lukken.

In noodgevallen kun je altijd nog de Windows-toets indrukken en dan Afsluiten kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows toets + C brengt de charms balk tevoorschijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding