Krijg je een Franstalige game als je vanaf de Franse Amazon koopt?

Bijvoorbeeld Modern Warfare 2 of Modern Warfare 3?

En dan bedoel ik als je iets veroverd dat dat er dan in het Frans staat, want dat zou ik dan Engelstalig willen krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet gewoon de taal instellen.
En waarom op ebay? Het is ook gewoon in de winkel te koop.

Antwoorden (2)

Duitsers en fransen staan erom bekent dat ze de film, games en muziek het liefst in eigen taal hebben. Ook komt het vaak voor dat films nagesynchroniseerd worden.. Er zou bij moeten staan dat het in het engels is, anders is het inderdaad in het frans (de hoes en boekje). Ik denk dat je bij het spel de taal kunt kiezen. Waarschijnlijk kun je kiezen uit: Engels, Frans, Duits en Spaans ofzo. Moraal van het verhaal: spel kan in het engels en bijbehorende in het frans..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op dat het EAN hetzelfde is als de versie die je in Nederland koopt en dan zit het goed. San is het namelijk exact hetzelfde spel. Vaak staat in de beschrijving ook welke talen ondersteund zijn.