Ja dat kan. Je moet je wel realiseren dat dat waarschijnlijk duurder is dan een kopen. Dat het een heel gedoe en uizoek werk zal zijn om hem aan de praat te krijgen. Dat je daarbij allerlei protocollen moet programmeren, naast het soldeerwerk. Maar het kan.

Elektronica en netwerken moet dan wel een hobby van je zijn. In het proces zul je veel waardevolle kennis opdoen. En als je het gaat proberen wens ik je oprecht veel succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt gelijk. Impliciet zat ik ook met bv WiFi in mijn hoofd. Maar als je het tot de absolute badis beperkt val het reuze mee. Niet dat daarmee gezegd is dat het makkelijk is :-)