Welke pc spelletjes kan je in 3D spelen?

En welk soort 3D bril raad je mij aan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik hou niet echt van spelletjes met geweren.
behalve gta dan :)

Toegevoegd na 36 minuten:
ik heb een ACER ASPIRE 7551

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wat kan je pc scherm aan?
Zo'n rood-blauw brilletje werkt altijd, maar gaat na een half uur zeer doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je even linkje kunnen passen hoe ik mijn games anaglyph uitstuur(of hoe je dat process ook zou moeten noemen). Of bij welke games dat kan? Ik weet dat het wel gedaan werd maar zou nu niet weten welke games het ondersteunen.
Kimath
12 jaar geleden
@MrTomaat: hoe je stereoscopic view instelt bedoel je?
Ik weet alleen hoe dat bij een Nvidia videokaart moet.
Hier is een lijst van de ondersteunde games als je die videokaart hebt: http://www.nvidia.com/object/3d-vision-3d-games.html

Het beste antwoord

Volgens mij is je Laptop geen 3D-ready laptop. Dus alleen met oude technieken kan je hele oude daarvoor geschikt gemaakte games spelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
3D games moet dat zijn.