Hoe kan ik het beste cd's in de auto bewaren ongeacht het weer?

Zodat ze er niet of het minst van lijden.

Toegevoegd na 1 week:
Dus of de zon de hele dag op de auto staat, of dat het buiten 8 graden vriest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een autoradio met een SD-kaartlezer. Dan hoef je bijna nooit meer de CD-s te wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das ook een goeie, maar dan duurt het heel lang voordat ik eindelijk een mapje heb gevonden dat ik dan wil luisteren..

Antwoorden (5)

koop een cd houd hoesje , die je aan je zonnewering kan vast maken , kan je hem inklappen als je het niet nodig is , en zo gaan ze niet tegen elkaar aan zitten dus geen beschadigingen.

je moet wel ff goed zoeken , ik kon het niet zo snel vinden, heb op internet gekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit vind ik wel een mooie wallet.

http://www.bol.com/nl/p/computer/case-logic-cde-24-solide-cd-map-voor-24-cds/1003004005817013/index.html

het van een soort kunstsof gemaakt. de wallet in het handschoenenvak bewaren, moet de cd's het best goed houden.

een betere optie is tegenwoordig mp3 via de telefoon met bluetooth.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij leggen altijd gebrande CD's in de auto, die mogen beschadigen. Nou ja, dan is het minder erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een hoes onder je stoel.
Handschoenvak.
Kofferbak.
Je kunt ook een wisselaar gebruiken in je kofferbak.
Of onder je stoel.
En zo iedere keer 5 of 10 cds tegenlijk spelen.
In een cassette.
CD's van hoge kwaliteit kopen,als Sony accucore of Imation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het originele doosje of een stevige verzamelmap in je handschoenenkastje.