waarom gaat de deur van een wasmachine pas na enkele minuten van het deurslot af?

Toegevoegd na 31 seconden:
wat is hier de functie hier van

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is voor de veiligheid. Een kind bijv. kan dan de deur niet openen terwijl hij draait.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus .Maar enkele minuten is wel erg lang. Meestal gaat het om dertig seconden.
Amadea
10 jaar geleden
Inderdaad, 30 seconden. En bij mijn bovenlader dan ook nog pas nadat de centrifugeerknop op nul is gezet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan mijn machine gewoon nog open doen als die al een poosje bezig is hoor.... en aan het eind kan ik hem ook meteen weer open doen, het is een Miele dus die is blijkbaar niet kindveilig????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pelle is jouw machine nog van 1987? De beveiliging heet kinderbeveiliging maar het betekent gewoon dat tijdens het wassen de vuldeur nooit open kan. Althans dat is de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van voor 1987? Nou nee... toen was ik 15 en had ik nog geen wasmachine.... Hier kan gewoon de deur open om nog iets toe te voegen, dat hebben heel veel wasmachines, misschien alleen het eerste half uur ofzo. Dat zou kunnen.