Is een Ipod touch met 8 gb weinig als je veel spellen download? Kan je dan beter 32 nemen? of maakt dat niet uit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een iPod Touch 8 GB en heb heel veel spelletjes. Spelletjes zijn variërend van 1 tot 10 mb, met natuurlijk af en toe grotere. Ik heb er in iedere geval genoeg aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een 32 en ik heb hier net genoeg aan. ( oke staat dan ook echt super vol met muziek) als hem alleen voor games wilt is het genoeg. Als er ook nog muziek bij moet zou ik voor 32 kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je echt duizend liedjes hebben zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer:)
Dat hangt er maat net van af wat voor spelletjes je speelt. Ik heb bijv. Asphalt adrenaline 6, een mooi spel, maar neemt 1,5 gb in beslag. Zo heb je een 8gb snel vol!
Ik raad je dus aan een 32gb ipod te kopen.