DVD recorder via HDMI: als ik opneem terwijl tv uit staat en ik zet tv beetje later aan terwijl HDD nog opneemt = slecht beeld tot ik HDD stop?

dit was niet via scart op mijn oude tv. moet tv dan altijd aan staan om de HDMI te 'activeren'? dit is mijn eerste ervaring met HDMI. als ik opneem terwijl tv werkt, zet tv af en dan later weer aan is er geen probleem. ik gebruik HDD vooral voor de time-shift functie, beginnen te kijken terwijl HDD verder opneemt. Maar dat gaat nu blijkbaar niet meer? stel ik doe een timer-opname om 16u (tv staat dus uit wanneer opname begint) en ik kom thuis om 16u30 en wil beginnen kijken, dan gaat dit niet = slecht beeld. Is daar iets aan te doen? :/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is een rare klacht. In feite hoeft dat niet. Maar als bekend is welke 2 apparaten dat is zou de oorzaak beter te achterhalen. Ik heb in het verleden iets dergelijks meegemaakt, maar niet met HDMI. Foutconstructie van 1 van de merken zou de oorzaak kunnen zijn.