Ik zie mijn webcam niet meer op mijn laptop. Normaal word hij aangegeven op het beeldscherm als ik met mijn muis naar het bovenste gedeelte ga?

Ik kan mijn webcam niet meer vinden op mijn laptop! Ik heb hem overal gezocht ( hij is ingebouwd )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Wat voor laptop heb je?
Laptops van bijvoorbeeld HP en Acer hebben een standaard programma waar mee je dus ook functies krijgt om je webcam op te starten. Dit programma kan uit de boot lijst zijn verdwenen dus niet mett Windows mee opstart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
installeer je drivers eens opnieuw.
deze kan je vinden op de website van het merk van je laptop.
veel succes!