Kan ik mijn iphone zoeken als die uit staat? (via zoek mijn iphone ) ?

Ik heb mijn iphone kwijt in huis, die is nu uitgevallen. Kan ik die nu terug vinden ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Je kan hem wel zoeken, maar het is de laatste bekende locatie die deze dan maar kan doorgeven.

"Een grijze punt betekent dat het apparaat offline is. Als het apparaat recentelijk online is geweest, ziet u ook de tijd waarop het voor het laatst is gelokaliseerd. Als het apparaat meer dan 24 uur offline is geweest, ziet u 'Offline'."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je iPhone GPS is accuraat tot op 3mtr, maar niet altijd. Je zoekgebied is gewoonweg te klein om 'm te vinden met 'find my iPhone' in je eigen huis. Met een beetje geluk zie je het verschil tussen huis en tuin...

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens 3 meter precisie is zelfs 5 meter als ik de site mag geloven....

Als de U.S.A weer in oorlog gaat met een één of ander land dan gaat de 'Selective Availabillity' weer aan en wordt het nóg onnauwkeuriger.

Wordt tijd dat Galileo een keertje gaat werken...