Kan de videokaart msi r9 270 oc op het moederbord Asus M5A78L-M/USB3?

Ik vraag me dit namelijk af want ik ga een game pc bouwen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dit is mogelijk let alleen wel goed op wat voor voeding en de grote van je kast
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb een 500 watt coolermaster voeding en als kast heb ik een sharkoon VS3-V. Dat kan toch wel toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De videokaart past makkelijk afmeting voor videolaart die in kast past is 35cm en je kaart is ong. 25cm. kwa voeding heb je ook zat over voor nog extra.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, en ik had nog een vraag past het moederbord asus M5A78L-M/USB3 in de kast (de sharkoon VS3-V)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja deze past, er kan een ATX moederbord in de kast en je moederbord is een Micro ATX dus dit past zeker. (In een ATX kast zitten verschillende gaten voor ATX maar ook voor kleinere (Micro ATX). Ik vroeg me alleen nog af voor de zekerheid wat is de naam(Model naam) van je voeding.