Hoe kan ik een extra gmail account toevoegen op mijn telefoon (samsung galaxy s4) ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Telefoon instellingen -> Accounts -> Account Toevoegen -> Google

Als je bent ingelogt kan je aan/uit vinken wat wel en niet gesynchroniseerd moet worden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb via YouTube een extra account gemaakt en dat accoubt vroeg om toestemming om in mijn Gmail te mogen staan. Zo is het mij gelukt.

Gewoon uitloggen bij youtube en dan inloggen of registreren en dan krijg je als het goed is een vraag of je hem als vaste yt account wilt en dan komt die bij gmail te staan.

Ik hoop dat dit helpt!!