Kan ik twee mediaboxen onderling verbinden?

Ik wil twee UPC mediaboxen onderling verbinden met een internet kabel zodat ik de opnames op de ene kan kijken op de andere. Maar het is behoorlijk wat werk om ertussen een kabel te trekken, dus wil ik eerst zeker weten of het wel werkt voordat ik er een hele dag werk mee vergooi.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben er vrij zeker van dat dit niet kan, omdat de opnames beschermd zijn met een encryptiesleutel die specifiek is voor de mediabox. Opnames van de een kunnen dus niet afgespeeld worden op de ander. Als je het echt zeker wil weten, dan zet je ze even bij elkaar in de buurt en sluit je ze aan op dezelfde router.
gvrox