kan ik een electromotortje aansluiten op mijn lamp zodat die roteert?

Ik heb een leuke lamp gekregen als kadoo, nou heeft deze motiefjes er in. en graag wil ik dat het rustig roteert. hoe kan ik hiervoor zorgen, en waar kan ik zo iets bestellen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er bestaan etalage standaards met een roteren tableautje. Die zie je wel eens in etalages van winkeliers staan. Die kan je wel bij een Etaleer winkel bestellen zoals bijv.: beekwilder in Amsterdam. Je moet echter wel nog het probleem van het 220 snoer oplossen. Dat wikkelt dan om de lampvoet. Maar daar is vast een oplossing voor.