Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wake up light: hoe zet ik de lamp weer aan bij de wekkerfunctie?

Laatst stelde ik de tijd in voor de wekker, raakte daarbij per ongeluk een knop aan (weet niet welke) en sindsdien gaat de lamp niet meer aan als de wekker gaat. Weet iemand of ik dit weer aan kan zetten? Of is hij gewoon kapot?
Ik heb een Philips HF3461.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de handleiding staat: "Indien er storingen plaatsvinden op het apparaat kan je aan de onderkant van het apparaat een reset knopje indrukken.
1.Haal de stekker uit het stopcontact. en doe pas na 5 seconden de stekker er weer in.
2.Duk de reset knop onder het apparaat in en houd 5 seconden in, laat los."

Op deze wijze heb ik bij mijn lamp al meerdere storingen kunnen verhelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de gebruiksaanwijzing wordt gesproken van een draaisnelheid om de sterkte van de lamp in te stellen.
In de bron vind je de handleiding die de knoppen een cijfer geven en daarbij de functie.

Toegevoegd na 56 seconden:
Lees bij draaisnelheid : draaiknop.

Toegevoegd na 4 minuten:
1 Drukopdeknop@&omdelampinofuitteschakelen.(g.19) 2 Draaihetlichtaanpassingswieltje@naarbovenofnaarbenedenomhetlichtintensiteitsniveauteverhogenofteverlagen.(g.14)Deaanduidingvanhetlichtniveauophetdisplay@geefthetlichtintensiteitsniveauweer(00tot20).(g.21)Tip We raden u aan de lichtintensiteit in te stellen op 20 (hoogste niveau) als u wilt lezen.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Als de lamp niet aangaat bij de wekkerfunctie heb je waarschijnlijk de lamp op het laagste niveau gezet.

Je kan dit probleem dus verhelpen mbv de knop waarmee je normaal de intensiteit van het licht hoger instelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding