Hoe 24 volt winch aansluiten op 220 volt?

Hoe sluit ik een 24 volt winch aan op de gewone netspanning?
Ik vind op het internet enkel omgekeerde transfo's.

Toegevoegd na 1 dag:
De winch kan 900 kg trekken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
24v AC of DC?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een trafo (of waarschijnlijk liever een gestabiliseerd adapter) van 24 volt. Let wel dan het vermogen groot genoeg is (en spanning type, AC of DC)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Moordigger: Adapter is uitgesloten dunkt mij, die Winch trekt zoveel Ampère dat kan geen adapter leveren.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel ampère zou deze moeten leveren ongeveer? De winch kan 900 kg trekken. Deze gaat dienen om bomen mee neer te halen. Hij moet dus gewoon spanning op de kabel zetten. Niet heel de tijd trekken.

Antwoorden (1)

Ik zou even kijken voor een 24 volt acculader, dat zijn de enige apparaten die genoeg Ampère kunnen leveren voor je winch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook dat is een adapter (aanpasser) :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het leuk vertellen Moordigger :-) Maar als ik voor een adapter naar de winkel ga krijg ik geen acculader mee....