Waar verkopen ze leuke siliconen hoezen voor de ipad 4?

Hallo allemaal,
Weten jullie waar ze leuke siliconen hoezen (bijf. aap, pinguïn, beer) voor de ipad 4 verkopen?
Mvg,
Liesbeth

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan ook als je goedkoop wilt doen bij miniinthebox.com bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze hebben soms leuke hoezen voor iphone en ipad in de H&M. Ook vaak in de vorm van dieren. Ik zou daar eens een keertje een kijkje nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mediamarkt, Fnac of andere grote winkels van de elektronica sector! Of je kan eens piepen bij bol.com daar heb je ook veel keuze.