Ik moet ineens een wachtwoord invoeren op mijn telefoon. ben ik gehackt?!?

Toen ik mijn telefoon wou ontgrendelen zei hij ineens: "Wachtwoord invoeren. Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waaronder ten minste 1 letter."
Maar ik heb nog nooit een wachtwoord ingesteldt, en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Kan iemand mij helpen?

9 maanden geleden
in: Tablets
7.3K
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Merk, model, (Android) versie, leeftijd toestel?
Misschien een update gehad, waardoor dit een toegevoegde beveiliging is? Waarom, waardoor zou je gehackt kunnen zijn?
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Het is een Samsung A12, rond 2 jaar oud. Een tijdje geleden heb ik een update gehad, maar toen gebeurde dat nog niet. Ik weet niet waarom het ineens gebeurt.
SimonV
9 maanden geleden
Kan gehackt zijn, misschien heeft iemand anders je telefoon in handen gehad. Hier staan wat tips: https://www.tenorshare.com/unlock-android/unlock-samsung-a12.html
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Oké, bedankt.
AlphaLimaSierra
9 maanden geleden
Mijn Samsung s 21 heeft dit sinds een tijdje ook. Hoor van meer Samsung gebruikers dat ze hier mee te maken hebben
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Is jouw Samsung nu wel weer goed?
Ritsuka
9 maanden geleden
Had je helrmaal geen beveiliging op je telefoon?
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Op alle site waar ik het probeer op te lossen, zegt het dat er geen Lock op staat.
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Ik heb nooit een beveiliging op de lockscreen gezet

Antwoorden (1)

Nee, waarschijnlijk ben je niet gehackt. Het is een bekend probleem van Samsung telefoons.
Hier staan oplossingen:
https://www.tenorshare.com/unlock-android/unlock-samsung-a12.html
9 maanden geleden