Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet ineens een wachtwoord invoeren op mijn telefoon. ben ik gehackt?!?

Toen ik mijn telefoon wou ontgrendelen zei hij ineens: "Wachtwoord invoeren. Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waaronder ten minste 1 letter."
Maar ik heb nog nooit een wachtwoord ingesteldt, en ik heb dit nog nooit meegemaakt. Kan iemand mij helpen?

9 maanden geleden
in: Tablets
7.3K
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Merk, model, (Android) versie, leeftijd toestel?
Misschien een update gehad, waardoor dit een toegevoegde beveiliging is? Waarom, waardoor zou je gehackt kunnen zijn?
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Het is een Samsung A12, rond 2 jaar oud. Een tijdje geleden heb ik een update gehad, maar toen gebeurde dat nog niet. Ik weet niet waarom het ineens gebeurt.
SimonV
9 maanden geleden
Kan gehackt zijn, misschien heeft iemand anders je telefoon in handen gehad. Hier staan wat tips: https://www.tenorshare.com/unlock-android/unlock-samsung-a12.html
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Oké, bedankt.
AlphaLimaSierra
9 maanden geleden
Mijn Samsung s 21 heeft dit sinds een tijdje ook. Hoor van meer Samsung gebruikers dat ze hier mee te maken hebben
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Is jouw Samsung nu wel weer goed?
Ritsuka
9 maanden geleden
Had je helrmaal geen beveiliging op je telefoon?
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Op alle site waar ik het probeer op te lossen, zegt het dat er geen Lock op staat.
LosAlbertos72
9 maanden geleden
Ik heb nooit een beveiliging op de lockscreen gezet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, waarschijnlijk ben je niet gehackt. Het is een bekend probleem van Samsung telefoons.
Hier staan oplossingen:
https://www.tenorshare.com/unlock-android/unlock-samsung-a12.html
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding