heeft iemand de download voor de programmering voor de lego mindstorms NXT rescue robot en waar te downloaden

ik wil deze programmering voor de rescue robot download en thuis uitproberen op de kaart die ik erbij heb gekregen. (zie afb.) maar ik weet niets over het programmeren en het lutk maar steeds niet met de belichting. de lego-robot is voor NXT gewoon. de robotmoet in het gele vlak het bekertje omstoten, en daarvoor de zwarte lijn volgen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op de onderstaande link misschien heb je er iets aan