Kan je je batterij laten vervangen van je horloge?

Ik heb gisteren een horloge aangekocht in Turkije voor 10TL(3.50 euro), het is een neppe en heeft dus geen garantie en ik heb het gekocht op een markt die elke dag open is. 2 uren nadat ik de horloge heb gebruikt zijn de batterijen leeg, kan ik deze bijdezelfde plaats laten vervangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als de verkoper je nog herkent, misschien gratis, anders tegen betaling. Of even zelf doen met nieuw passend batterijtje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt batterijtjes van een uurwerk zelf vervangen maar kijk goed naar het nummer op de batterij en steek er eventueel een alternatieve in. Dezelfde types batterijen krijgen soms een andere code: AG4 = 377 en AG13 = 357 = LR44. Je vindt wel een conversielijst op het net.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt weer naar de verkoper gaan maar je kunt ook een andere juwelier op zoeken die het wil doen voor een klein prijsje.