Welk spel is dit?

Ik speelde een jaar of 8-10 geleden op de PC heel vaak een spel en ik weet niet welk spel dit is zou het graag eens willen terug zien was wel grappig.

Het gaat over wezentjes ( ik geloof dat je meerdere kon zijn ) en het is een soort sim achtig iets, je kunt ze besturen met ze lopen. Je kunt zelfs kinderen maken ( het zijn geen mensen ) je kunt je kinderen namen geven en ze worden ook ouder en gaan ook dood. Dan hoor je zo'n zielig muziekje en zie je zo'n grafsteen met hun naam.

Als ze geboren worden komen ze uit eieren geloof ik en je hd zo'n grappig muziekje op de achtergrond. Weet iemand welk spel ik hier bedoel? Volgens mij konden ze ook niezen en emoties tonen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je Creatures bedoeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je soms het spel creatures? Bijgevoegd een screenshot

ik speelde dat vroeger ook veel :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt helemaal!! Haha goede herinneringen ik zie dit nu, speelde het vroeger dag en nacht