Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn goede oortje rond de prijs van 30 euro?

ik had zelf oortjes van house of marley en de philips SHE9005 in gedachten. zijn dit goede, en zo niet wat zijn dan wel oortjes met een goede geluidskwaliteit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan je de house of Marley uplift oortjes aanraden. Geven super goed geluid en zien er ook nog eens prachtig uit. Ze zijn te koop bij onder andere Baxshop en coolblue voor 30-35 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb net een philips setje gekocht. Dik tevreden. Passen goed, sluiten buitengelud goed af, ruim laag maar wel gebalanceerd geluid, fijne kabel. 35 bij de mediamarkt. Alleen bij philips hebben ze al >100 modellen, bomen en bos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind de earbuds van Apple zeer goed zitten! Die kosten 30 euro als ik me niet vergis! Je moet ze maar eens testen van een vriend/vriendin!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een hele goede kwaliteit wilt, deze nemen. Geen verzendkosten dus dan zijn je oortjes in principe voor €25 Kwaliteit is vergelijkbaar met oortjes van €70- €90. Platte kabel dus minder knopen en minder defect aan het snoertje. Awei is in Azie een van de meest verkochte merken voor oortjes en headsets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook de jbl j 22 kopen perfect geluid en heel fraai design! ook voor 30 euro :)

Toegevoegd na 1 minuut:
En je krijgt er ook nog een draagtasje bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding