Kan de HTC Windows Phone 8 gebruikt worden met de Samsung Galaxy Gear?

Ik heb de HTC Windows Phone 8s en wil een Samsung Galaxy Gear kopen maar ik weet niet of deze kunnen samenwerken waarbij ik dan ook kan bellen via de gear. Het bellen en sms'en is niet een must, maar ik zou wel meldingen willen kunnen krijgen via de gear vanaf mijn Windows Phone. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee de Galaxy gear werkt alleen met android apparaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit kan helaas niet, de Galaxy Gear werkt enkel met Android-telefoons. Je kunt natuurlijk altijd op zoek naar een Windows Phone [Bluetooth] smartwatch, zoals bijvoorbeeld de Wellograph of HOT Smartwatch.