Hoe moet ik de schrijfbeveiliging van een sd kaartje verwijderen?

Ik heb een sd kaartje in mijn fototoestel waar de schrijfbeveiliging op zit. Maar hierdoor kan ik geen foto's verwijderen op de computer. Ik heb het kaartje al geformateerd maar hij doet het nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Op een sd-kaart zit een schuifje waarmee je de beveiliging aan en uit kunt zetten.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk ! +

Andere antwoorden (2)

Er zit aan de zijkant van het kaartje een schuifje, die moet je op unlocked zetten en als het goed is is de lock dan weg
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U weet nu van het bestaan van dat "lock "en "unlock" schuifje af. Waarschijnlijk hoeft U daar niks meer over te lezen,maar wel het volgende. Dit kán nog wel eens helpen. Denk niet,dat alles wat U op het sd-kaartje heeft staan daarmee kwijt bent.
Gebruik de functie "Hardware veilig verwijderen" bij het loskoppelen van SD-kaart om gegevens corruptie of fouten te voorkomen. Klik met de rechtermuisknop op de "Remove Hardware" icoontje in de taakbalk en je SD-kaart te verwijderen te selecteren.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 uur:
Dit is het bedoelde icoontje.