Normaal gesproken zou ik zeggen, haal de batterij er uit en dan schakelt de laptop zichzelf uit. Maar Apple heeft dat wel erg moeilijk gemaakt. Vooruit, het is een kwestie van enkele schroeven los draaien, maar niet iedereen zal dat aandurven.

In de video wordt uitgelegd hoe je de batterij kunt vervangen. Dat hoef je niet te doen, maar het gedeelte waarin de batterij wordt losgemaakt helpt je misschien met het resetten van je laptop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf al vele MacBooks gehad, en ik weet niet welk model jij hebt.
Maar bij de meeste modellen kun je de notebook resetten door het knopje alt ingedrukt te houden tijdens het opstarten. (tweede knop naast de spatiebalk) Waarna je dit hebt gedaan komt er een venster met de vraag, vanaf welke disk wil je opstarten?

Dan klik je op

Restore OS X 10.X ( je hebt dan wel internet nodig )

(mits je niet zelf al een keer een Bootable restore disk hebt gemaakt, dit kun je doen met DISKMAKER X)