Wat zou je kunnen doen als je soldeertang te kort is?

Ik heb een ruimtelijke bol gemaakt van 23 lagen gegalvaniseerd gaas gesoldeerd aan 4 assen. Tijdens het vervoer zijn een aantal soldeerpunten losgegaan, waar de soldeertang niet meer bij kan. Hoe zou ik dit het beste kunnen repareren voor de volgende expositie ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal zijn de soldeerpunten te verwisselen, vraag een stuk dik koperdraad, bij een electrien( aarde draad) en maak hiervan een lange soldeerpunt. Succes