ik ben aan het proberen oude video's te digitaliseren, heb hiervoor een kit gekocht maar het wil mij maar niet lukken.. ?

in de kit zit een soort usb stick die verbonden is aan een dikke stekker om in het video-apparaat te stoppen, dan moet ik via de computer de beelden opnemen. mijn computer ziet echter alleen de beelden van life-tv. zelf als de video loopt.

Toegevoegd na 55 minuten:
*live-tv

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je beeld loopt dan ligt het probleem misschien aan je geluidsspoor. als het goed is heb je ook kabels die aan je geluidspoort moeten (de mic ingang ?) misschien moet je een scart kopen met een gele rode en witte tulp ? maar ik snap even niet wat je bedoelt met life-tv ? maar dit werkt anders prima genoeg. dus blijf proberen want het werkt echt wel Toegevoegd na 3 minuten: als je met life tv bedoelt dat je zwart beeld krijgt moet je misschien eerst het kanaal kiezen ? de videorecorder werkt via scart automatisch maar als je het via een videokabel die ronde met pinnetjes doet moet je misschien een kanaal kiezen ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100