Waarom gaat er bij mijn LG plasma tv na +/- 20 a 30min alle pixels uit ?

het geluid blijf je wel horen en op de achter grond zie je af en toe een schim van wat er op tv is

Witte ledjes blijven het langste aanwezig

Waarom gebeurt dit/veroorzaakt dit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Eén van de voedingen in uw TV zal prak zijn waarbij de helderheid niet sterk genoeg meer is en daardoor een zwak beeld geeft maar de beeldvorming zelf (aansturing) nog ok is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is zeker te herstellen maar best eerst een prijsopgave laten doen want dat is sterk afhankelijk van wat voor technieker u heeft.
ER zijn er die nog herstellen tot op component niveau maar er zijn er ook die meteen de print vervangen.