Is het mogelijk om een speaker via mobiele oplader te gebruiken?

Ik heb een Logitech Pure-Fi Express Plus speaker. Deze werkt in principe alleen via netstroom en batterijen. Dus als ik hm mee neem moeten er batterijen in zitten. Maar omdat er steeds 8 batterijen in moeten en die snel leeg slurpt kost dit aardig wat money.
Maar ik heb denk ik een oplossing. voor mijn mobiele telefoon heb ik een mobiele oplader van Duracell gekocht van 5uur. Dus gwn een extra batterij waar je dan via usb een lader aan kan sluiten en zo je mobiel opladen. Maar als je dus vanuit die mobiele oplader een usb heb naar die box werkt dit dan of niet. Op de box staat naast die voeding input 10v en 1,3A. Kan dit?
En wat voor usb heb ik dan nodig USB->???? hoeveel mm enz?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De USB-oplader van Duracel geeft 5 V, dat is dus niet geschikt voor de voedinginput van 10 V. Je kunt beter een universele netadapter kopen en eventueel oplaadbare batterijen voor de speaker. Adapter moet wel minimaal 1,5 A kunnen leveren en zoek oplaadbare batterijen met een zo hoog mogelijk aantal mAh's....