Kan ik een band die vast zit in een videorecorder uit de kast halen alleen met aansluiting van de scartaansluiting?

De tape zit weer goed, maar krijg de band er nog niet uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De scart aansluiting zal niks met het mechanisch gedeelte voor het verwijderen van de band te maken hebben.
De cassette zit in een slede en deze wordt mechanisch aangedreven.
Als hierin iets stuk is (motor, tandwielen o.i.d.) zal er niks ander op zitten dan dat eerst te (laten) repareren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon de stekker erin steken en op eject drukken.

Het beste antwoord

Een videorecorder is een zelfstandig apparaat dat zonder apparaat van buitenaf kan worden bediend. De scartaansluiting heeft hier dus niets mee van doen.
Reddie