Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope telefoonhoesjes kopen?

Ik zoek al een tijdje een goedkoop (het liefst onder de 3,-) hoesje voor mijn Samsung Galaxy Core i8260. Meestal zijn hoesjes duurder dan 10,-. Weet iemand een betrouwbare site of winkel (in de buurt van Waalwijk) waar ze die verkopen. Sites het lieftst zonder paypal. Ebay miniinthebox en lightinthebox heb ik al gehad.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik koop mijn hoesjes altijd via www.hoesje4samsung.nl, niet duur en altijd snel in huis. Ook niet geheel onbelangrijk de service is egt top!

Wat ook wel erg leuk is, wat ik laatst gedaan heb is een eigen hoesje ontwerpen. Ik heb een hardcase ontworpen met een foto van mij en mijn beste vriendin. Ik heb dit gedaan bij www.hoesjeontwerpen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

intertoys of bart smit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Action hebben ze veel soorten en maten en goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op eBay kun je veel goedkope hoesjes vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de markt zijn hoesjes over het algemeen erg goedkoop! Op de sites smartphonehoesjes.nl of telefoonhoesje.nl zijn er veel hoesjes rond de 8 euro te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding