Waar kan ik goedkope telefoonhoesjes kopen?

Ik zoek al een tijdje een goedkoop (het liefst onder de 3,-) hoesje voor mijn Samsung Galaxy Core i8260. Meestal zijn hoesjes duurder dan 10,-. Weet iemand een betrouwbare site of winkel (in de buurt van Waalwijk) waar ze die verkopen. Sites het lieftst zonder paypal. Ebay miniinthebox en lightinthebox heb ik al gehad.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik koop mijn hoesjes altijd via www.hoesje4samsung.nl, niet duur en altijd snel in huis. Ook niet geheel onbelangrijk de service is egt top!

Wat ook wel erg leuk is, wat ik laatst gedaan heb is een eigen hoesje ontwerpen. Ik heb een hardcase ontworpen met een foto van mij en mijn beste vriendin. Ik heb dit gedaan bij www.hoesjeontwerpen.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

intertoys of bart smit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Action hebben ze veel soorten en maten en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op eBay kun je veel goedkope hoesjes vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de markt zijn hoesjes over het algemeen erg goedkoop! Op de sites smartphonehoesjes.nl of telefoonhoesje.nl zijn er veel hoesjes rond de 8 euro te vinden.