ik heb sinds vandaag jailbreak op me ipod 8 g staan ( ipod Touch) maar als ik dan iets download dat download hij het maar als ik het wil instaleren?

dan staat er Installation Failed: Invalid IPA

weet iemand wat er is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar installous, dan klik je op downloads en dan installeren. Werkt het spel dan niet dan moet je het van een andere site downloaden

gr,

coolie356

Toegevoegd na 46 seconden:
misschien heb je geen internetverbinding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat bericht krijg ik op op mijn iphone, terwijl hij het hiervoor altijd wel deed.
ik denk dat er een update voor installous en/of cydia komt die dit moet verhelpen.
Het is een probleem die veel mensen hebben, ff googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad vreemd,
je kan dit proberen http://www.appfaction.com/blog/2010/06/invalid-ipa-error-not-valid-ipa-file-correct/ bij mij heeft het in ieder geval niet gewerkt.