Hoe kan ik zorgen dat me beeld scherper word op PlayStation 3?

Ik zie bij andere altijd scherper beel behalve bij mezelf nu heb ik een HDMI kabel aangesloten maar het is nog steeds niet helemaal scherp.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

kijk bij je instelingen en het kan ook aan je tv liggen dat de resolutie niet zo goed is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb net bij de instellingen gekeken en het bleek dat ik naar de HDMI moest en als ik dat binnen 30seconden niet had gedaan dan ging het weer terug naar de oude instellingen maar het is nu gelukt nu heb ik lekker scherp beeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
graag gedaan