Hoe kun je je eigen software matige apperaat maken?

Een simpel ding met 3 knoppen en een touch screen, ik bedoel er niet windows op te draaien maar een simpel teken programmatje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi Marco. begrijp ik nou goed dat je losse onderdelen wilt kopen en daar vervolgens zelf software voor wilt gaan schrijven? Dat kan wel, maar je moet er wel voor gaan studeren. Dat is echt nogal ingewikkeld. Je moet dan in een soort machinetaal gaan programmeren, en aan 3 knoppen en een schermpje heb je dan niet genoeg. Ga lekker een technische opleiding volgen, dan ga je dat beheersen!
AWM