welke speaker van een smartphone kan het hardst?

Welke speaker van een smartphone kan het hardste?
Prijs maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit zal waarschijnlijk de HTC One zijn. Speciaal gemaakt met 2 speakers aan de voorkant. Ik heb een kennis met deze telefoon en ik moet zeggen dat het geluid voor een smartphone erg hard en zuiver is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bron? Je zegt wel verstand te hebben van de HTC One, maar dat wil niet zeggen dat je dat weet van andere smartphones.
Twee speakers maakt trouwens nauwelijks iets uit kwa geluidsniveau.
En helder zijn telefoon speakers nooit(naar mijn mening)