bij welk bedrijf kun je je micro sd-kaartje laten maken?

Ik zou ten eerste absoluut niet weten waarom hij kapot is gegaan of hoe het kan. Ik ben bij 2 telefoonwinkels geweest bij mij in de buurt waarvan de ene winkel iets zei over te veel spanning op het kaartje?
Maar beide konden hem niet maken. Ten tweede weet ik 100% zekef dat hij het niet doet (ik zeg dit omdat er anders mensen antwoorden gaan geven over dat ik moet blazenof via andere methodes moet proberen etc.) Ik denk zelf dat hij kapot is gegaan door te vaak in en uit te schuiven, als ik fout zit hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
in de winkel kun je een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het proberen bij een ICT zaak. De kans is alleen klein dat ze het voor je repareren. De naam zegt het al, het is een micro-sd kaartje. De onderdeeltjes in je kaartje zijn enorm klein en lastig te repareren. Mocht er een zaak dit willen proberen te doen, gaan ze veel geld vragen aan werkuren. Dan kan je beter voor dat geld 2-3 andere kaartjes kopen ;-)

Het beste antwoord

Je kan eventueel nog proberen om hem in een micro sd card adapter te doen, kijken of je PC hem wel leest.

http://www.bol.com/nl/p/transcend-microsd-kaart-2-gb-sd-adapter/9005000006548789/

Er zijn bedrijven zoals deze:
http://www.diskdrivedoctor.nl/data-herstel-diensten.html

Die zijn gespecialiseerd in het terug halen van data van kapotte opslagmediums.

Want daar gaat het je denk ik om, niet omdat je perse die kaart wilt gebruiken, maar om de data die er nu op staat.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Precies wat ik bedoelde. Vraag opgelost!