waar kopen bedrijven hun elektronische producten in?

Bijv. Tv's van grote merken , apple producten , en andere elektronische producten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan welk bedrijf het is. Het ene bedrijf koopt het bij de Mediamarkt, terwijl het andere bedrijf het koopt bij een bedrijf met tweedehands spullen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is maar net wat je bedoelt. Bedoel je bedrijven die zelf deze spullen weer doorverkopen, zoals een Saturn ofzo, dan geschied dat via groothandels. Groothandels kopen vaak rechtstreeks van de producent in.
Bedrijven die niet zelf elektronische producten verkopen, kopen hun elektronica vaak gewoon bij de MediaMarkt, Coolblue etc. Daar hebben de elektronicagiganten allemaal een B2B-afdeling voor.