Wie weet waar ik een een betaalbare portofoon/walkie talkie met 2-weg / full duplex kan kopen?

Ik ga van de zomer op vakantie met diverse familieleden. om onderling in het buitenland toch nog contact met elkaar te hebben (in bijvoorbeeld de auto) lijkt mij een walietalke/ portofoon wel ideaal. MAAR hierbij stel ik wel de eis dat je kunt luisteren en spreken tegelijk "2-weg full duplex" heet het geloof ik en het moet een redelijke rijkwijtte hebben. denk aan min. 3km?

Ik ben al even al het struinen geweest maar nergens op internet geven ze aan welke duplex/2-weg is...
Wie weet er een/betaalbare (denk aan 25-50euro voor set)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Full duplex gaat niet met portofoons er kan er altijd maar 1 tegelijk zenden. 25 tot 50€ kan je ook alleen maar speelgoed voor halen als jij 3 km bereik wilt hebben zul je serieuze portofoons moeten hebben en die kosten veel meer. Zoek op marktplaats eens baar 27mc Apparatuur Is veel makkelijker voor jou doel

Bij Dealextreme zijn diverse porto's te koop, vaak met instelbare frequenties en een vermogen tot 5 watt. Als je daar de toegestane PMR kanalen op kiest dan heb je net iets meer bereik dan de legale 0,5 watt PMR porto's (446 MHz band). Zelf heb ik een setje van Quansheng, werkt zeer goed tot ongeveer 3 km in de vrachtwagen. Full duplex is overigens niet handig, bovendien is je accu binnen een uurtje leeg bij continue zenden.

Bronnen:
http://dx.com/p/qs-tg-k4at-5w-10km-400-470...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100