Welk koffiezetapparaat geeft lekker warme(hete) Koffie?

Ik ben aan een nieuw koffiezetapparaat toe en ik hou van hele warme koffie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
22.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ieders geval geen senseo

Antwoorden (10)

Nespresso geeft goed warme koffie. Het is wel aan de prijs maar de koffie is heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Nespresso is inderdaad erg lekker, maar de temperatuur van de koffie wordt vooral bepaald door het apparaat. Ik heb drie Nespresso machines en er wordt er maar één echt heet. Je kopje voorverwarmen met heet water is wel een must.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, de machine die ik heb geeft goede hete koffie. Moet er wel bij vertellen dat ik de kopjes altijd op het apparaat zet om ze warm(er) te maken.
Premium Serie KM5065 New
Power Brew Technology: 25% sneller, warmer en meer aroma
Aromaselector
Programmeerbare inschakeling (2 starttijden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koffie mag eigenlijk niet te warm zijn. Voor de smaak word gezegt een graad of 70 - 80. Anders worden de smaken verschroeid. Als je echt een goed apparaat wil met lekkere koffie. Kijk eens bij Lavaza of Illy. Zij staan bekend voor kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt van je koffie wilt genieten (tenminste zo ervaar ik het al 2 jaar) Koop dan een Jura, elk kopje vers gezet met professionele geintegreerde koffiemolen, hoge waterdruk, goede afpersinrichting voor de gemalen koffie, en goed heet water. Tevens prima mogelijkheden voor Cappucino en Espresso, kortom zeer tevreden met het apparaat.
Het kost wat, (de goedkoopste rond de Euro 1000,00) maar je hebt ook wat.
De Nespresso cupjes, ook een prima oplossing. De beperking is dat je alleen op Internet, bij Nespresso de Bijenkorf en Media Markt koffie kunt kopen. (Misschien vergeet ik er een paar)
Per saldo is de prijs ongeveer hetzelfde. (Nespresso is ook vrij duur)
Met de aankoop van onze Jura is ons koffiegebruik zeker met 50% gestegen. Je kan je afvragen of dat wenselijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Senseo is ook wel lekker.
Als ik jou was zou ik op www.kieskeurig.nl kijken. Hierop staan prijzen, aanbiedingen, kwaliteit en klanttevredenheid vermeld bij de producten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb sinds kort de nieuwe Philips SENSEO Quadrante, en deze zet heerlijke hete koffie en de smaak is ook perfect!
De Philips SENSEO Quadrante is ook niet zo verschrikkelijk duur als die andere apparaten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben erg tevreden over mijn Philips koffiezet apparaat.
Heeft afneembaar waterreservoir, makkelijk te vullen dus. een thermoskan en hij gaat automatisch uit als de koffie gezet is.

Toegevoegd na 1 minuut:
kost rond de 90 eur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en filterkoffie is gezonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit mij bij je aan.. heerlijk hete en ook lekkere koffie zonder bijsmaak en het blijft ook goed warm in de rvs kan.
( heb ik ook wel eens gehad bij een koffie aparaat)
Wij hebben een Jura en Nespresso. Beiden geven hele goede koffie. De Jura is duur in het onderhoud, De Nespresso af en toe ontkalken. Vind je de cupjes te duur is er nu een mogelijkheid om zelf lege cupjes te kopen(KAldi) en te vullen met de koffie van je eigen keuze. Deze kan je 3 a 4 keer gebruiken. De koffie is dan nog goedkoper dan bv Senseopad en stukken lekkerder. De Jura geeft 15 bar en de Nespresso 19 bar druk, dus....

Toegevoegd na 2 minuten:
Uiteindelijk als je het onderhoud filters en reiniging met elkaar vergelijkt is de Nespresso goedkoper per kopje zeker als e ook wel eens zelf een cupje vult.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie houdt er niet van om thuis een heerlijk kopje koffie te drinken? Ondanks het feit dat de meeste mensen onderweg in het cafe of op het werk koffie drinken, is het fijn om ook thuis een goede kop te drinken, daarnaast is het ook prettig om gasten een lekker bakje voor te zetten. Een goede koffiemachine, koffiezetapparaat of koffieautomaat uitzoeken is niet eenvoudig. Er is een grote scala aan machines op de markt, welke allemaal weer op een andere wijze werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Douwe Egberts koffiezetapparaten zijn heel erg goed.