mijn mp3 speler leest geen .mp3 bestand, wat moet ik doen?

Ik heb deze mp3 al heel lang. Maar vandaag gebeurde er iets raars. Ik deed dus een liedje op en toen ik een andere liedje wou kiezen wou hij niet een ander liedje kiezen. Het gebeurde alleen met dat ene liedje. verder doet hij het gewoon en is er niets meer aan de hand, behalve dat hij bij dat bestand niet wil opladen als ik hem in mijn computer stop ,maar ineens weer dan wel. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
het verwijderen van wat properties wil nog wel eens helpen

Antwoorden (1)

Als ik het goed begrijp werkt er één liedje niet? Dan kan het zijn dat deze verkeerd gecodeerd is naar het MP3 formaat. Probeer op een andere manier hetzelfde liedje te verkrijgen en kijk of het werkt.

Hopelijk heb ik kunnen helpen! Vragen? Stel ze!