Ja dan ga je naar een foto die je graag als achtergrond wilt hebben en dan klik je op een vierkantje met een soort pijltje en dan krijg je een paar keuzes en daar zou moeten staan als achtergrond instellen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb het ook geprobeerd maar jammer genoeg is het alleen voor de nieuwe iPod's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het over een ipod touch hebt, en daarvan is die 8 gb versie 2de generatie, en met die kan je je achtergrond niet veranderen.