welke kabel heb ik nodig?

Ik heb thuis twee KRK RP6 staan, deze wil ik aansluiten op mijn volumecontroller, de SM Pro Audio Nano Patch, dit is gelukt met een XLR -> XLR kabel(2x). Maar nu heb ik geen idee welke kabel(s) ik nodig heb om verbinding te maken tussen deze volumecontroller en mijn computer, iemand die het weet ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Gebruik je de geluidskaart van de computer? Dan moet je een mini Jack naar 2 stereo Jack hebben, of mini Jack naar xlr.
Maar daarbij, de speakers sluit je niet met xlr naar xlr aan. De volumecontroler heeft alleen Jack uit. Dus volume controler naar speakers moeten Jack naar xlr zijn.
Dus output computer naar input controler. Output controler naar input speakers.
Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om de volumeregelaar aan te sluiten op de computer heb je de kabel uit de eerste bron nodig.
Om de volumeregelaar aan te sluiten op de KRK's heb je 2 keer de kabel nodig uit de 2e bron.

Zijn niet alleen in 1,5 meter maar ook in andere lengtes leverbaar.