Hoe kun je grote letters op snapchat typen?

Een vriend van me kan op snapchat hele grote letters typen, niet in het normale snapchatbalkje, maar gewoon in het scherm. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet bij snapchat naar instellingen bij instellingen op beheer klikken. Daar kan je vinkjes aanklikken naar je eigen keuze. Voor de grote letters vink je 'speciale tekst' aan. Dan maak je een foto en zet je er tekst bij. Daarboven staan dan een grote T en wanneer je daarop klikt worden de letters groot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat beheer

Antwoorden (2)

Je maakt een foto, je gaat gewoon een tekst typen zoals je voorheen deed. Hierna druk je rechtsboven op de T en je hebt je witte letters
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet eerst de nieuwe versie van snapchat hebben. Wanneer je dan snapchat opent ga je naar instellingen en daar klik je "beheer" aan. Daar vink je het vakje met "speciale tekst" aan. Nu kan je een foto maken en tekst typen, daarboven staan dan een grote "T". Daar kun je dan op klikken en de tekst word groot. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.