Mensen zeggen dat ze zichzelf kunnen horen bij skype, maar ik heb een headset op, hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Je speakertjes zitten dan te dicht bij de microfoon of staat te hard. Het geluid van hun stem gaat dan uit je headset weer terug in de microfoon naar je vrienden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij de opname instellingen van je geluid.
(Hangt van besturing systeem af hoe.)
Wellicht dat je Stereo Mix hebt aangevinkt?
(Selecteer alleen de microfoon.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier aan gedacht, maar nee, alles staat uitgeschakeld behalve de juiste microfoon