Mijn ipod gaat niet meer aan. Kapot?

Ik wilde mijn ipod aansluiten op de pc, ik zette hem uit (toen deed hij het nog) en sloot hem aan op de pc. Maar de ipod reageerde niet! Ook pc gaf niet aan dat er een apparaat aangesloten was. Toen wilde de ipod ook niet meer aan, hij reageert nergens op. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kunt de iPod ook resetten... Ik heb een grote en daar zit een klein gaatje in en daar kun je een speld in steken en dan is hij helemaal gereset af fabriek... Je bent dan wel alles kwijt, maar de iPod is wel weer goed ingesteld... Dat zou jij wellicht ook kunnen doen...

en RTFM (Read the Fancy Manual)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen RTFM was voldoen XiniX!!

Andere antwoorden (1)

Schakel hold in (schuifje) en daarna weer uit. Vervolgens druk je menuknop en de middenknop tot het Apple-logo op het scherm verschijnt. Dit duurt ongeveer zo’n 6 tot 10 seconden. Het kan wel zijn dat je dit enkele keren moet herhalen.